Herkese tekrardan merhaba !
Uzun bir süre (8 ay) kadar bloğa giriş yapmadım. Belki bırakmak geldi içimden belki de işim olduğundan....
Fakat şunu fark ettim ki insan yazmaya başlayınca kesinlikle ve kesinlikle devamını gelmesini bünyesi istiyor. Bloğa yazmasam, kalem kağıdı önüme alıp karalıyorum bir şeyler... Demek ki bu benim için tutku oldu. Bıraktığım zaman bağımlılık gibi geri dönüyorum. 

Bu zaman zarfında ne yaptım bana kalsın, gelin şimdi ki planlarım neler ?
Tekrardan bloğuma geri döndüğüme göre kozmetik ve moda yazılarım devam ederken; aralarda ise minik reklamlar verip, gezdiğim gördüğüm yerleri sizlere anlatmak istiyorum. Eğer yazım size güzel gelirse diğer bloğumdan detaylıca okuyabileceksiniz. Deneyimlerimi paylaşacağım, sosyal sorumluluk projelerim olacak, etkinlikler ve daha fazlası ...
Bunlar biliyoruz ki zaman isteyen şeyler, sizden sadece tek isteğim iletişimi koparmamamız. 
Aynı zamanda maalesef kullanmaya alışamadığım instagramdan da ulaşabilirsiniz.
instagram : benirva

Şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın :)
Reviewed by Miss B. on Mayıs 18, 2017 Rating: 5

2 yorum:

  1. Hoşgeldin aramıza canım 💘

    YanıtlaSil
  2. selaam leydi tanışmaya geldim :) bende seneler oldu yazmadım ama bloga alışınca bırakmak çok zor oluyor, geri döndüm dolaştım geldim kürkçü dükkanına, yazılarını takip edeceğim sen de bakmak istersen burdayım http://1turuncumsu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.