Favori 5 Allığım



 Geçen yazılardan da hatırlarsınız, benim allık delisi olduğumu.
Benim allıklarla tanışmam çok küçük yaşlarda başladı. Daha ilk okula gittiğim zamanlarda, düğün dernek falan derken küçüklükten içli dışlı olmaya başlayınca, allıklar artık benim için bir yeme içme gibi ihtiyaç haline geldi. Durum böyle olunca her gittiğim yerde allıkları dener, beğendiklerimi sepete atardım. Zaman geçtikçe bu hobim daha da büyüdü adı ise kocaman bir allık koleksiyonum var. İyi ki bu cümleyi kurmuşum. Bayatları, eskiyenleri, kullanmadıklarımı elden çıkarmam gerektiğini hissettim. O zaman ilk isim bunları ayırmak olacak.  Ben de favori 5 allığımı sizler için yazacağım. Yazarken yazımda ürünlerin uygun fiyatlı olmasına çok dikkat ettim. Bir ruj bir de allık da fiyat aralığına dikkat etmiyorum. Zaten yazacağım ürünler ise en fazla 30 liralık ürünler olduğu için, içim biraz daha rahat. Gerçi bu yazıyı okuyan ve bir allığa 30 lira vermeyen/veremeyenler de var. Şimdiden onlardan özür diler ve yazıma izninizle başlamak isterim.

1. Golden Rose Allıklar (Terracotta)
-  Bir çoğunuzun ' yok artık, bir numara bu marka olamaz.' Dediğini der duyar gibiyim fakat ne kadar çoğu ürünlerine gösterildiği özensizliği yüzünden biz bu markayı gerilere itsek de, allıklarına hiç bir laf ettirmem. Küçüklüğümden beri alıp kullandığım, favori ürünümdür. Belki de benim için kullandığım ilk allık olması sebebiyle bu kadar özeldir, orasına şimdi bir şey diyemem. Madem bu kadar övdüm, peki ne var bu allıklar da?  Öncekileri için kısa bir açıklamak yapmak gerekirsek, malum şuan da konumuz terracotta allıklar olduğu için, yapıları kadifemsi, orta pigmentli fakat fiyatına göre gayet başarılı, aynı zaman da kalıcılığı ise en az 4 saat. Kısa ve öz açıklama bu olsa gerek. Şimdi asıl konumuza gelirsek, terracotta allıkların asıl anlamı, toprak tonunda ki allıklar demek. İçine baktığımız zaman bir den fazla rengi barındırdığını gayet açık ve net bir şekilde görebiliyoruz. İçindeki ışıltılar ile birlikte cilde ayrı bir parlaklık kazandırması ise ayrı avantajlarından. Zannettiğiniz gibi disko topuna dönme durumu yok. Hafif ışıltılar ile aydınlatıcı görevi sağlıyor. Aynı zamanda bir den fazla renk bulundurması ile, ister istemez kontur görevini de yapmış oluyorsunuz. Gramajının fazlalığı ile evladiyelik olan bu ürünü, uzun yıllar kullanabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 27 lira civarındaydı. İndirime girer girmez, kesinlikle gidip edinmeniz gereken bir allık olduğunu düşünüyorum.


2. Flormar Allıklar

-Flormar eskide pasif bir marka olmasına rağmen, gözlemleri ile tüketiciye göre ürün çıkartması ve bunu kaliteli bir şekilde yapması ile son bir kaç yılın popüler markası haline geldi. Öyle ki çıkardığı ürünlerle high end markalara dupe ürünler çıkarması ile, bizi daha da kendine çekmiştir. Ben de yakın takipçisi olarak, Flormar'ın bu pretty serisindeki allıkları çok ama çok beğeniyorum. Öyle ki fiyat ve performansa göre çok çok başarılı olan bu ürünü herkesin edinmesi gerektiğine inanıyorum. Bir çok renk seçeneğinin olması ile kendinize yakışanı seçeceğinize eminim. Aynı zaman da kalıcılığı olsun, pigmentasyonu olsun bir çok markalarla yarışacak derecede. Ben 9 lira gibi bir fiyata aldım.


3. The Balm Allıklar


- Ülkemize geldiğinden beri, adından sıkça bahsedilen her evde muhakkak en az bir tane ürünü bulunan bu markayı bilmeyeniniz yoktur diye tahmin ediyorum. Ben de ilk zamanlar ambalajına vurulup, almak için heveslenip, ardından fiyatını görünce almaktan vazgeçtiğim bir üründü. Sonraları arkadaşım sayesinde kullanıp, deneme şansını elde ettim. Ondan sonra anladım neden bu kadar çok methediliyor diye. Ben Fırat Boy u denedim. Şeftali rengi ile bronz tene çok yakıştığını gördüm. Eğer hala almayanınız varsa koşa koşa gidin alın ama indirim zamanında alın. Ürün hakkında pek açıklama yapmaya gerek duymuyorum. O kadar iyi diyorum :)

4. Essence Allıklar


- Bazen durup durup  iyi ki Gratis getirmiş şu markayı be diyorum. O kadar çok seviyorum. Hatta The Balm dan daha çok sevdiğim bile söylenebilir. Ambalajları olsun, renk çeşitliliği olsun her dönem farklı koleksiyonu olsun kendini yenilemesi her zaman taze tutması ile benim vazgeçilmez markam açıkçası. Kaç yaşına gelirsem geleyim hep gider alışveriş yaparım o derece. E hal böyle iken allıklarını almamak olmazdı Dimi ? Neredeyse tüm allıklarını topladığım doğrudur. :) Madem övdüm, sıra ürün tanıtımında. Sağlam ambalaja sahip. Birden fazla renk seçeneği var. Kokuları muhteşem. Pigmentasyonu çok başarılı bir koleksiyonu hariç. Kalıcılığı ise pek parlak değil maalesef :( Tek eksisi bu. Fakat fiyatına göre ciddi anlamda çok ama çok iyi bir marka. Denenmesi gereken bir marka olduğuna inanıyorum. Fiyatı en fazla 13 lira.

5. Wet n Wild Allıklar

- Bu marka ise The Balmla yarışır. Hatta bazen geçer o kadar eminim. Allıklarına gelecek olursak muhteşem ! Geri kalan her şey mükemmel diyorum başka bir şey demiyorum. Kesinlikle ama kesinlikle her rengini almalısınız. Bir çok high end markaya da dupe gösteriliyor. Fiyatı ise 13 lira.

İşte bu kadar. Daha da yazmak listeyi uzun tutmak isterdim ama sizleri sıkmak istemedim. Yazımı beğendiyseniz yorum olarak paylaşmayı unutmayın. Hepinizi çok öpüyorum :)
Sevgiler..
B.

Favori 5 Allığım Favori 5 Allığım Reviewed by Miss B. on Ocak 04, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. hepsini severek kullanıyorum ama golden rose terrracotaları hiç denemedim şans vermek lazım demek ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denenmesi gereken bir ürün :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.