Uygun Fiyatlı ve Kaliteli 5 Ürün #1


Selamlar ! 

Bugünkü yazım da, kaliteli ve cep yakmayan aynı zamanda ögrenciler için ideal 5 ürünü sizlere tanıtmak istiyorum.

Unutmayın ki, ben de bir ögrenciyim. Sadece `marka` diye tonlarca para yatıramam, sonuçta ihtiyaçlarım var. İlk öncelik olarak paramı onlara yatırmalıyım. Sizleri iyi anlayacağımı düşündüğüm için böyle `mini yazı dizisi` yapmayı planlıyorum.

Hemen söyleyeyim, bunlar benim alıp severek kullandığım ürünler. Seve seve kullanıyorum. Umarım sizler de benim kadar memnun olursunuz.

Hazırsanız başlayalım ! 

Wet n Wild 8`li Far Paleti


Artık bunun ismini duymayan, kullanmayan kalmadı diye düşünüyorum. Herkesin evinde muhakkak bu palet vardır, eminim :) 
Her ne kadar duyup da almak isteyip tedirgin olanlar için yazıyorum o zaman : Kesinlikle Almalısınız.!
Eğer simli farları seviyorsanız, ışıltısından rahatsız olmuyorsanız elinizin altında bulunması gereken nadir paletlerden biri. Toprak tonlarını barındırması ile ister gündüz ister gece makyajınızı rahatlıkla yapabilir, pigmentasyonunun fazlalığı sayesinde ise istediğiniz saate kadar, tazelemeden kullanabilirsiniz.
Daha sonraları detaylı bir yazı yazacağım. Şimdilik tanıtım yazım umarım sizi tatmin eder :) Normal fiyatı 20 lira fakat indirimde 11 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Pastel Spring Serisinden Peachy Allık


Görünüşüne vurulup, Watsons indiriminden kapmıştım. Dış görünüş kadar içi de ayrı güzel olan bu allığı her yerde bulabilirsiniz. Özel seri adı altında olmasına rağmen hala piyasada satılıyor. Pigmentasyonu orta ile yüksek arasında olup, kalıcılı ise aynı performansı göstermesi ile gönlümün birincisi oldu. Bildiğiniz Temmuzdan beri her gün kullanıyorum ve hala durumu böyle hiç bir azalma olmadı.
Unutmadan, kokusu MUHTEŞEM ! 
Küçük bir aynaya sahip olması ise ayrı avantajlarından. Fiyatı ise 10 lira. 

Essence Dudak Kalemleri


Adına destanlar yazılan, belkide yabancı Blogger ve Youtuberların vazgeçilmezi olan, aynı zamanda high end markalara dupe olan bu dudak kalemleri her genç kız başta olmak üzere herkesin evinde olması gerekenlerden biri.
Ruj almayıp onun yerine bu dudak kalemlerini alıp kullanabilirsiniz.
Özellikle mat ruj arayışlarındaysanız, bu markanın dudak kalemlerine bakmanızı öneririm. Detaylı yazısına ise buradan ulaşabilirisiniz. Fiyatı ise 3.75 lira.


NYC Smoot Skin Bronzer


Belki de adım başı adını duyup, artık görmek istemediğiniz bu bronzer; yüzünü boyutlandırıp aynı zamanda ısıtmak isteyenler için ideal. Gerek yapısı gerek fiyatı ile herkesin gönlünü fethetmiş durumda. Açıkçası bunu bulmakda o kadar zorlandım ki, ilk bulduğum yerde de aldım hemen. Daha sonra detaylı yazısını yazacağım. Ama şimdilik almanızı  öneririm. Fiyatı ise 8 lira.

Essence Sivilce Karşıtı Pudra


Alırken tereddütte kalmıştım. O zamanlar, sivilce konusunda muzdariptim. Cildime zarar verir mi vermez mi derken alıp gitmiştim. Açıkçası sivilcelenme konusunda pek bir şey söyleyemem fakat, transparan pudraya ihtiyacınız varsa almanızı öneririm. Ben genelde far bazının üstüne ve T bölgemdeki parlamaya karşı kullanıyorum ve çok memnunum. 
Renk verme durumu ise çok çok çok çok az denecek kadar var. Eğer ışıltılı şeyleri fazla kaçırdıysanız, hemen bu pudra ile telafi edebilirsiniz. Sık kıllı bir fırça kullanmanızı öneririm, kullanırken. Detaylı yazısı ise burada. Fiyatı ise 10 lira.



Benim serimin ilk yazısı böyleydi. Siz neler düşünüyorsunuz. Eklemek istedikleriniz neler ? Bana yorum olarak geri dönerseniz çok sevinirim ! 
Sevgiler..
B.
Uygun Fiyatlı ve Kaliteli 5 Ürün #1 Uygun Fiyatlı ve Kaliteli 5 Ürün #1 Reviewed by Miss B. on Ekim 11, 2015 Rating: 5

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım ^-^ Valla ben duymamıştım bu bronzerı *-* Hemen bi araştırıyım merak ettim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim, yardimci olduguma ayri bir sevindim :) hemen bakip, almalisin ! :)

      Sil
  2. Comfort zone paleti gerçekten efsane renkler içeriyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.