67. Emmy Ödülleri Kırmızı Halı (Red Carpet)



Büyük heyecan sona erdi. Ödüller sahiplerine verildi. Sıra geldi biz bloggerlara, geceyi ayrıntılarıyla yorumlamaya.
Geceyle ilgili detaylı ayrıntılar yeni yeni gündeme çıksa da, merak etmeyin ben sizler için ayrıntılı bir şekilde Emmy`i anlatacağım.
İlk olarak yazım `Red Carpet`nağmı değer `Kırmızı Halı` olacak. Kimler şık kimler rüküş bunları sizlerle yorumlayacağız. Ardından bir sonraki postta ise kazananlar ve yaşanan olaylar. Ondan sonraki post ise sürpriz olacak. Tahmin etmesi zor değil zaten :)
Şimdi hemen bir kac uyarımı yapayım. Ardından sizlerle yazıyı baş başa bırakayım:

Not: Yazılara sürekli güncelleme gelecektir.
Not2: Resimler Emmy`nin kendi internet adresinden alınmıştır.
Not3: Resimler bol olacağı için şimdiden sizleri uyarmak istedim.
Not4 : Gözümden kaçanlar olursa bana sheisb@hotmail.co.uk adresinden ulaşabilirsiniz :)

Hazırsanız başlayalım !

Genel de ödül törenlerine baktığımız da ; müzik törenlerin de `yaratıcılık` ön plandayken, Oscar yada Emmy gibi ödül törenlerinde de bir o kadar `Asillik ve zerafet` ön planda.
Ama her ne kadar bu durumu uygulamaya çalışsalar da, her geçen gün Emmy Red Carpet düşüşte maalesef.
O hevesle, bayıla bayıla aldığımız ünlü markaların imzalarını taşıyan kıyafetler, bu sene adeta bir hayal kırıklığı yarattı. Aynı zamanda en çok kullanılan renkler : Başta siayh olmak üzere, kırmızı-mavi-beyaz-pembe oldu. 
Bir birinden farklı fotoğrağlarla iyi eğlenceler dilerim..

Taraji P. Henson

January Jones

Felicity Huffman

Lily Tomlin

Jane Fallon

Anna Chlumsky

Tracee Ellis Ross

Taylor Schilling

Maggie Gyllenhaal

Elizabeth Moss

Uzo Aduba

Emma Roberts

Tatiana Maslany

Julianne Hough

Lady Gaga

Kerry Washington

Edie Falco

Claire Danes

Sophie Vergara

Amy Poehler

Laura Prepon

Julia Louis-Dreyfus

Chelsea Peretti

Aubrey Plaza

Amanda Peet

Sarah Hyland

Ariel Winter

Joanna Newsom

Nancy O`Dell

Porsha Williams

Heidi Klum

Laverne Cox

Tracey Edmonds

Christina Hendricks

Giuliana Rancic

Lauren Lapkus

Niecy Nash

Sophie Turner

Laura Carmichael

Kate Mulgrew

Jane Lynch

Emily Robinson

Amy Schumer

Yara Martinez

Maisie Williams

Judith Light

Kathy Bates

Sandra Lee

Laila Robins

Morena Baccarin

Jessica Lange

Gina Rodriguez

Ellie Kemper

Yael Stone

Jackie Cruz

Samira Wiley

Julie Bowen

Natasha Lyonne

Emma Myles

Jessica Oyelowo

Joanne Froggat

Gwendoline Christie

Danielle Brooks

Padma lakshmi

Christine Maranzo

Retta

Amy Landecker

Jaimie Alexander

Kate Mckinnon


Liz Hernandez

Jamie Lee Curtis

June Ambrose

Gelelim Red Carpet`ın değerlendirme kısmına... 
Genel olarak gecenin gözde kıyafetleri benim gözümden...







Şimdi ise ` ben bunu bedava verse bile giymem` dediklerimize ...






Evet fazla arayı uzatmadan, Emmy büyüsü geçmeden Red Carpet`ı sizlerle paylaşmak istedim.
Dediğim gibi yazım sürekli güncellenecektir.
Sizin favorileriniz neler ?
Görüşlerinizi yorum kısmına bırakırsanız çok sevinirim :)
B.
67. Emmy Ödülleri Kırmızı Halı (Red Carpet) 67. Emmy Ödülleri Kırmızı Halı (Red Carpet) Reviewed by Miss B. on Eylül 22, 2015 Rating: 5

4 yorum:

  1. Sen yine çok insaflısın. Ben Sofia vergara ve tracey edmonds dan başka kimseyi beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Acikcası ince eleyip, sık dokuyacaktim ama bu da guzel ya demekten 20 tane begenebildim :)

      Sil
  2. yine güzel bir post olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tesekkur ederim canim ! Boyle yorumlari senden almak beni daha da mutlu ediyor <3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.