Manikür Nasıl Yapıyorum ?


 Herkese merhabalar ! Artık beni tanıdığınızı düşünüyorum ve benim cicili bicili nail art sever/takınsı olan biri olduğumu biliyorsunuz diye umut ediyorum. Tabi hâl böyle olunca, sadece iş nail art yapmakla kalmıyor, zemini güzel hazırlamak gerekiyor. İlk zamanlar buna fazla önem vermeyip, tırnaklarıma gereken bakımı yapmıyordum. Maniküre daha doğrusu önem vermiyordum. Ama artık belli bir yaşa gelince ellerin bakımlı olması şart oldu. Bir de ojeyi belli eden şey manikür olunca, yapmam kaçınılmaz oldu. O zaman sizlere aşama aşama neler yaptığımı yazıp anlatmak istiyorum.
Küçük bir not ile başlamak gerekirsek, `Buradaki resimler, bana ait değildir. Üzerine tıkladığınızda ait oldugu adrese sizi yönlendirecektir. ` şimdi başlayabiliriz. :)

-İlk olarak ellerimdeki ojeyi çıkartmakla işe başlıyorum.
-Ardından asetonun etkisini azaltmak için ellerimi bol sabunla köpürterek yıkıyorum. Tırnak diplerimi, içlerini unutmamak şartı ile.
-Ardından bir kaba ılıktan çok hafif sıcak su olmak üzere, su dolduruyorum. İçine biraz bebe şampuanı ve 3-4 damla kadar limon sıkıyorum.
-Her el için 5`er dakika bekliyorum.
-Ellerimi kuruladıktan sonra, tırnak diplerimi temizleyici ile temizlemeye başlıyorum. Böylelikle oje kalıntıları varsa alıp, tırnak etlerini temizlemek için yer açıyorum.
-Dipleri temizledikten sonra tırnak makası ile etlerini fazla derine inmeden temizleye bilirsiniz. Ben bu aşamayı yapmayıp direk , diplerini itiyorum. Daha sağlıklı bir görünüm elde etmiş oluyorum. Dipleri iterken, etinize zarar vermemeye dikkat edin. Fazla güç uygulamayın, daha sonra dipleriniz şişmesin.
-Dipleri ittikten sonra, nasıl bir şekil vermek istiyorsanız tırnaklarınıza, öyle hafif hafif tırnağa zarar vermeden törpülemeye başlayın. Ben genelde uçlarını düz törpülüyorum. Törpülerken katları ayrılmış, damarlı bir görünüm varsa üst tabakada hafifçe törpü ile üzerinden geçiyorum. Böylelikle üstü düzlenmiş, o görüntüden kurtulmuş oluyorum.
-Şekil verme aşaması bittikten sonra, parlatıcı törpülerle üzerinden geçin. Ben bu aşamayı uygulamıyorum.
-Tekrar ellerimi duru su ile yıkıyorum.
-Yıkayıp, kuruttuktan sonra ise cila yada besleyici ojeler sürün. Benim tercihim ciladan yana oluyor.
-Kuruttuktan sonra ise hangi ojeyi sürmek istiyorsanız onu sürebilirsiniz. Ben ise Nail Art`a başlıyorum.
İşte bu kadar !


Manikür Nasıl Yapıyorum ? Manikür Nasıl Yapıyorum ? Reviewed by Miss B. on Haziran 23, 2015 Rating: 5

1 yorum:

  1. merhaba, bloglar arası dyanışma etkinliğinizi destekliyorum . şartları tam olarak yerin getirdim sanıyorum :) sevgilerle ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.