Neutrogena Visibly Clear /Pore & Shine Temizleme Jeli


Herkese yeniden merhabalar !

Neutrogena`nın delisi oldugumu hepiniz biliyorsunuz. Neredeyse her ürününü severek kullanan ben, bu üründen adeta nefret ettim.

Geçtiğimiz aylarda -Eylül sonu Ekim başı gibi- Neutrogena bir lansman düzenledi. Pore&Shine`nın peeling ve yüz temizleme jelini tanıttılar. Bu tanıtım da ise, ikisinin düzenli kullanımın da gözle görülür bir şekilde yağlamayı azalttığını, parlamayı önledigini açıkladılar.

Ben de buna uyarak ilk iş, Watsons`a giderek bu ürünü test etmek istedim. Aslında ilk olarak rengine vurulsam da, ilk tercihim tabiki de peeling den yana oldu.
Fakat, ordaki güzellik uzmanı sayesinde fikrimi değiştirip, jelini almaya karar verdim. 
Kendi kendime doğru karar verdiğime inanarak -T bölgem yağlı ve parlama sorunu var. Geri kalan bölge ise, normal-karma- aldığım bu üründen çok memnun olacağımı düşünsem de eve gelip kullanamaya başladığım an, antipati beslemeye başladım.
Kapağını açar açmaz, sizi misket limonunun ve yoğun portakal kokusunun etkisi altında bırakıyor. Kokladıkça içiniz açılıyor adeta. Rengi desen yemyeşil...
Pompalı oluşu ise benim sevdiğim ayrı bir özellik...
Neyse keşke böyle devam etseydi. İlk kullanımda, her zamanki gibi 2-3 pomp kullanıp köpürtmesine yetmesine rağmen, bunda 4-5 kez alıyorum, tık yok. Yok bir türlü köpürmüyor. Cildime masaj yapıp, ovalayarak köpürtmeye çalışıyorum, olmuyor.
Sonradan düşündüm yağ belki de köpürtmeyi engeller diye. Sonra eski kullandıklarım -herhangi bir tanesi bile- makyaj kalıntıları derinlemesine temizleyip, ardından nefes aldırdığını hissettirirdi. Bunda kesinlikle böyle bir şey olmuyor. Kalıntı çıkarmayan şeyi ben neyleyim. Ardından yanak bölgemin bir kısmı sivilceler tarafından taht kurulmuş durumda zaten, bir de bunu kullandıktan sonra daha da arttırmasın mı ?! Gelde kafayı yeme, çıldırma !
Yıkama bittikten sonra -ne kadar bol su ile yıkasam bile- cildim sanki yağlı gibi kaygan kaygan duruyor. Kuruladığında anca gidiyor.
Parlama olayına gelirsek, az da olsa etkili oldu diyebilirim. O da, bu jeli kullandıktan sonra kullanmayı devam ettiğim Essence `nin pudralı toniğini kullanıyordum, sadece T bölgeme. Açıkçası ikisi birlikte parlamayı azalttıgına inanıyorum. 
Sona gelecek olursak, bu ürünü benim cilt tipim de olanlara kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. 
Alıp pişman olmanızı istemem.
Bu arada fiyatı 10 lira ama ben yeni ürünle tanışma nedeniyle 7 liraya aldım.
Kendinize iyi bakın. Çok öpüyorum..
Neutrogena Visibly Clear /Pore & Shine Temizleme Jeli Neutrogena Visibly Clear /Pore & Shine Temizleme Jeli Reviewed by Miss B. on Şubat 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.