Maybelline New York Gel Eyeliner


Selam guzel ve genc bayanlar :) Bugunku yazimda sizlere arkadasimin hediyesi olan jel eyeliner i iyisiyle kotusuyle yazicam yazabildigim kadar.

Ekim ayinda kizlarla bulusup konusurken konu tabikide kozmetige geldi ister istemez.Bende denemek istedigim urunleri anlatirken ozellikle Maybelline nin jel eyelinerini arkadaslarima anlattim almak istedigimi ve ilk denemem olacagi icin fircayla cekmemin zor olcagini alirsam paramin bosuna gitmesinden korktugumu soyledim.Sevgili arkadasim Asli ise hemen imdadima yetisti ve bana makyaj cantasindan cikarip verdi.Kendisinin kullanamadigini sevemedigini atmayi dusundugunu onun yerine ban verirse hic degilse parasini sokaga atmayacagini soyledi.Tabi bende naptim kabul ettim.Tekrar tekrar tesekkur ediyorum opuyorum cokcaaaa :)


Peki bu jel eyeliner in ozelligi nedir ?Neden herkes cok seviyor ?hemen anlatayim sizlere.İlk basta yapisi cok yumusak ve kolay surulebilir oldugu icin.Diger bi konu ise kaliciligi ve rengini gun icinde yitirmeyisi.İlk zamanlar aldigimda cekmeyi tam basaramasamda daha sonralari elim alisti ve rahat rahat kullandim istedigim sekli verdim.Dedigim gibi yapisi asiri yumusacik cok rahat bir sekilde surulup sekil veriliyor.En sevdigim kisimlardan biri ise surdugun zaman kac saat gecerse gecsin rengi hic bir sekilde solmuyor.Simsiyah ilk surdugun gibi kaliyor.Baska deginmek istedigim konu ise akmamasi.Test edildi onaylandi benim tarafimdan.Asiri yagmurda kaldigim gun semsiye olmamasina ragmen makyajim hic bir sekilde akma yapmadi.Bu benim icin en onemli ozelliktir.Tek sikayetim goz kapagimdan kolayca cikmamasi.Ozellikle Garnier in makyaj temizleme suyu ile zorlayarak anca cikiyor.Ama naptim onunda kolay cozumunu buldum tabisi kisa zamanda sizlere anlaticagim onuda :) Gratislerde falan indirimden 12,50tl ye alabilirsiniz bu jel eyeliner i onun disinda almak isterseniz 25 lira vermeniz gerekebilir.Kendinize cici bakin optum guzellerim :)))




Maybelline New York Gel Eyeliner Maybelline New York Gel Eyeliner Reviewed by Miss B. on Şubat 08, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.