Golden Rose Ultra Diamonds Volume Lipgloss


Selamlar bakimli ayni zamanda hos bayanlar :) Yeni hazır okullar açılmışken bende bugunku yazimda sizlere hic sevmedigim sevemedigim urunu anlatmak istiyorum.Aldigimdan beri sadece bir kere kullanip

ondan sonra elime bir daha hic almadifm bu lipgloss u gecenlerde bir parfumeride satildigini gorunce aklima gelip sizle paylasmak istedim.Ne zaman aldigimi hatirlamadigim bu urun hayatimda olmazlarin arasina girmeyi basardi.Peki nesi var ? Yapis yapis.Sanki agziniza sekerli birsey surmusunuz de yapiskanligi kalmis.Yetmezmis gibi birde saclariniz falan ruzgarda dudaklariniza yapisiyorsa aman yarabbim !O hali ne siz sorun ne ben soyleyim.O yapiskanligi birde suradiniza bulastirmiyor mu insani cileden cikarmaya yetiyor.Diger sevmedigim bir ozelligi ise simlerinin kocaman kocaman olup on metreden gozulmesi.Diamonds demisin anladik ama bu kadar da sim basilmaz.Gunduz dudaklar disko topu gibi oluyor.Baska hoslanmadigim bir ozellikte dudaklarinizi temizlediginizde simlerin temizlenmeyip dudaklariniza yuzunuze bulasmasi.Birde ekstrdan onlari temizlemeye calisiyorsunuz.Ben alirken rengine bayilarak almistim seftali tonu diye ama surdugunuzde hic seftali tonu gozukmuyor renksizmis gibi duruyor.Buda ayri bir eksilerinden .begendigim tek ozelligi fircasi .İnanilmaz yumusak ve kolay kullanimi var.Sadece fircasi icin tutuyorum desem size inanir misiniz ? :) Ayni zamanda youtube dan yabanci blogger lari izleken bir tanesi takma kirpiginiz eger yapismiyorsa yapiskani yoksa yapiskan renksiz lipglosslarinizi kullanabilirsiniz demisti.Bunu duyduktan sonra saklamamin ayri nedenlerinden biride bu ,sizinde aklinizda bulunsun yapiskan kalmamis diye heycan yapmayin surun glossunuzu takin kirpiginizi :))

Evettt anlatacaklarim simdilik bu kadar,bu arada daha var mi bunlarin satisi bilmiyorum ama cevremde bazi yerlerde hala goruyorum varsa almayin efenim yazik olur paraniza bosuna gider ben 10 liraya aldigimi hatirliyorum ,gidin baska urununu deneyin onun yerine simdilik sizi bolca optum kendinize guzel bakin ,sormak istediginiz birsey varsa yorum bolumune yazin gordugum an cevaplarim iyi gunler :))



                                      

                                                  


                                 








Golden Rose Ultra Diamonds Volume Lipgloss Golden Rose Ultra Diamonds Volume Lipgloss Reviewed by Miss B. on Şubat 09, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.