Johnson's Baby Lotion/Vücut Losyonu





  Merhabalar! Artık yazılarıma yavaştan yavaştan dönüş yapıyorum. Düzenli olarak yazmaya, dikkat ediyorum. Her gün belli bir düzende yazarsam, kendimi çok mutlu hissedeceğim. Aynı zaman da kafamı da dağıtacağını düşünüyorum. Bu ara filmlerime ara vermiştim, onlara da geri döneceğim.  Acaba bir gün film bir gün makyaj ürünlerini mi yazsam ? diye kafam da taslak yapıyorum. Bakalım nasıl yapacağım :)
Uzun zamandan beri, hangi kremi yüzüme uygulamalıyım diye diye hem kendimi hemde annemi, çok yıprattım. Artık annem de dayanamadı isyanları oynamaya başladı. Bir gün, bebek kremi görmemizle anneme fikir gelmesi bir oldu. ''Neden bebek kremini yüzüne sürmüyorsun ? Bebeklere özel olduğu için daha az kimyasal var. Nemlendirme oranı da yüksek diğer kremlere göre.'' demesiyle kendimi internetin başında bulmam bir oldu. Her yeri aradım, taradım kullanıp olumlu sonuçlar alan kişileri görünce cesaretlendim. Hemen almalıyım dedim. Tam da indirim zamanını yakalayıp 14 liralık losyonu, 10 liraya alma firsatını yakaladım. Tam sevindim aldım derken, annem: ''Losyon almışın, ben sana krem dedim. Arasında fark var.'' demesiyle içim deki coşku sönüverdi. Gerçi losyonun da pek zararı olmaz. Çünkü bebeklerin yüzlerine uyguladıklarını bildiğimiz için, bunu bir de biz deneyelim dedik. İlk bir hafta denedim, ama cildim yağlı olduğu için, özellikle T bölgem, yüzüme bir ağırlık, yağlanma geldiğini hissettim. Bunu en iyisi vücut losyonu olarak kullanayım dedim. Beklediğim sonuç: Mükemmel ! Kesinlikle tonlarca paralar döküp, yüksek fiyatlı ürün almak yerine, daha doğal olanını kullanın. Hem sizin hem de cebinizin sağlığını düşünmüş olursunuz. Bir de büyük boy olması buyuk bir avantaj, yazın almama rağmen, hala kullanıyorum, yarısına bile gelmedim. Yaz demiş iken hemen şunu da ekleyeyim, yazın sahilde yada havuz başında güneşlenip, saatlerce güneşte kalmak en sevdiğim şeylerden biri. Hal böyle olunca vücuduz, ister istemez bronzlaşıyor. Eve gelir gelmez duştan sonra, hemen losyonu kullanıyorum. Hem yanma hissini alıyor hem de ferahlatıp, yumuşacık yapıyor. Bu arada  her duştan sonra rahatlıkla, kullanabilirsiniz. Kullandığınız zaman iki gün boyunca etkisi sürüyor. İsterseniz normal el kremi olarak isterseniz vücut losyonu olarak kullanın bebekler gibi kokun ! :))
Johnson's Baby Lotion/Vücut Losyonu Johnson's Baby Lotion/Vücut Losyonu Reviewed by Miss B. on Kasım 29, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.