Uyarı

Bu blog da paylaşılan ürünler, isimi verilen markalar, tamamen kendi imkanlarımla alıp kullandığım ürünlerdir. Kendim de kullanıp beğendiğim bir ürün cilt tipi farklılığın dan yada başka nedenlerle aynı tepkiyi vermezse sorumluluğu kesinlikle kabul etmiyorum. Benim önerdiğim markaları, muhakkak ama muhakkak alacağınız  yerdeki, güzellık uzmanlarına/satış danışmanlarına sorarak alınız.
Değinmek istediğim bir başka konu ise beğenmediğim markayı yazdığım zaman, markayı kötülemek gibi bir amacımda bulunmamaktadır. Kısacası, ürünlerden dolayı oluşacak sorun ve problemler de sorumluluğu almıyorum. Eğer problem olur ise aldığınız marka ile iletişime geçmenizi rica ediyorum. İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederim.
Uyarı Uyarı Reviewed by Miss B. on Ekim 27, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.