Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir


Merhabalar, ilk postum ile karşınızdayım. Kusura bakmayın, ilk post olunca insan birazcık heyecanlanıyor. İlk başlarda hatalarım olabilir, yorum olarak yada e-mailden bana geri dönüş yaparsanız, çok sevinirim. O zaman başlıyorum.
Uzun zamandır kızlarla yeni bir ürün arıyorduk. Çünkü bizimkilerin biri maşa yapmadan biri düzleştirme den, evden adımını atmazlar. Ben de tam tersine nede olsa okula gidiyorum diyerek, gayet saçlarımı; yıka-kurut-çık üçlüsünü kullanarak günlerimi geçiriyordum. Neyse kızlarla hep konuşuruz ve hepsinin yakındığı tek ortak nokta,''Yeter artık saçlarımız çok yandı ve bakımsızlaştı öyle bir ürün olsun ki, saçımızı iki günde yağ içinde olmasın, saçlarımız hafif olsun aynı zaman da fiyatı uygun olsun.'' diye söylenip durdular. Şans eseri bir gün annemle Rossman'a gezmeye gittik ve ne gözüme çarpsın, Pantene bakım yağı ! Hemen bayana sordum, özelliği nedir ? diye. Kendisi de kullanıp, saçlarının ağırlaşma olmadığını hatta ve hatta canlandırdığını, saç dökülmesini engellediğini söyleyince, hemen aldım. Normal fiyatı 14 TL fakat  ben 11 Tl'ye aldım. Tam sevindim uygun fiyata derken, bir hafta sonra 5 Tl'ye satıldığını görünce, içime oturdu. Neyse 2-3 haftadır kullanıyorum ve aşırı derecede memnunum. Dedikleri doğru çıktı benim de kızların da yüzlerini güldürdü.Kısa tanıtım yaparsak:
1. Saçlarım gayet hafif ve sağlıklı.
2. Saçlarım çabuk yağlanmasına rağmen, ekstradan yağlı durmadı.
3. Saç dökülme problemim azaldı.
Sizlere de öneririm, haftada iki gün kullanıyorum. Saç uçlarından yedirmeye başlıyorum. Yağı diplere kesinlikle ve kesinlikle sürmüyorum. Ürün sık aralıklarla indirime giriyor, vaktiniz varsa bir bakın derim. Başka öneriniz varsa da dinlerim. Hadi öpüldünüz :)
Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Pantene Doğal Sentez Argan Yağlı Elixir Reviewed by Miss B. on Ekim 27, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.